• 19-08-2010, 23:22:29
    #1
    Bi arkadasın isteği üzerine actım konu alakam yoktur ondan iletişim adresini kullanın alıcaksınız.

    fiyatı ve detayları msnden konusursunuz benden bu kadar

    merhaba arkadaslar 2 ay önce whmcs.com aldıgım
    Owned License


    $249.95 One Time - Order Now »



    Valid for one installation
    Powered by WHMCS link in the footer of your end-user client area
    1 Years Support & Updates Included - Optional Renewals @ $44.95/Year after that
    The license is valid forever with no requirement to renew

    msnden ekleyin sadece konu altına yazmayın
    ramazanyilmaz72@hotmail.com
  • 23-08-2010, 12:31:27
    #2
    Arkadaşla anlaştık .alıyorum lisansı.
  • 23-08-2010, 16:11:05
    #3
    LoNgLY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşla anlaştık .alıyorum lisansı.
    hayırlı olsun hocam
  • 05-09-2010, 18:02:56
    #4
    Arkadaşlar kendisinden lisansı aldım. fakat bir problem oldu ödemeyi yaptığım halde.Kendisi çok yardımsever olarak ödemeyi geri göndereceğini söyledi.Yarın akşam 5 e kadar bekliyorum.Eğer dönüş yapmazsa salı günü yasal yollara başvurmak zorunda kalacağım eğer yazdıklarım falan gelmiyorsa burdan ulaşabilmesi amacıyla yazdım.
  • 07-09-2010, 22:30:20
    #5
    arkadaslar bu konuyu www.servertescil.net msn den rıca ettıgı ıcın actım kendılerı tam bı duzenbazmıs
  • 07-09-2010, 22:37:05
    #6
    Hakkı bey siz de bu durumda mağdur oldunuz.Yani ben sizle görüşmeyeseydim direk sizi de suçlu konumunda görecektim..ramazan yılmaz isimli sahısla bugün görüştüm elinin kırıldığını yarın saat 5 e kadar ödeme yapacağını söyledi. Bekliyorum bakalım son şansı.
  • 08-09-2010, 11:55:44
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yasal yollardan elinize birşey geçmez arkadaşım çünkü lisans işlemlerinde lisansın satıldıgı bir yer oldugu ve bu lisansın sadece atl bayileri tarafından satılabildigi konusunda madde var bu madde bizde yok ama uluslar arası sistemlerde bu şekilde işliyor. Madur olmasız konusunda üztüntülerimi bildiyorum ama inş uygun bir dilde anlaşırsınız.
  • 10-09-2010, 00:21:08
    #8
    bilmiyorum dün yine geldi msn ye hesap numaranı ver göndereyim dedi. verdim ve kayboldu.
  • 10-09-2010, 00:22:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    lisans işlerini her zaman resmi siteden yapın arkadaşlar