• 10-09-2010, 11:55:03
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sorması ayıp olmasın arkadaşım ama ne kadara verdi sana lisansı
  • 10-09-2010, 15:02:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bu saatten sonra geçmiş olsun diyelim denilicek başka bişey yok sanırım.
  • 17-09-2010, 15:33:30
    #12
    ahh hakkı ahh herkese güven olmaz heleki kadir ile mehmete hiç bunu bilmiyor musun
  • 17-09-2010, 16:40:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun bende.. awbs için bi miktar yolladım help@zeroteklonoji.net e gönderdim kaçtı haram zıkkım olsun..