yasal yollardan elinize birşey geçmez arkadaşım çünkü lisans işlemlerinde lisansın satıldıgı bir yer oldugu ve bu lisansın sadece atl bayileri tarafından satılabildigi konusunda madde var bu madde bizde yok ama uluslar arası sistemlerde bu şekilde işliyor. Madur olmasız konusunda üztüntülerimi bildiyorum ama inş uygun bir dilde anlaşırsınız.