• 12-02-2010, 23:07:04
    #1
    Yıllık ödeme olan paketler seçildiğinde aylık baz alarak -1 çıkarıyor sepette fiyatı. Şu şekilde ayarlar doğru değil mi ?



  • 13-02-2010, 18:12:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Default ayarlarıyla hiç oynadınızmı yoksa kurduktan sonramı böyle oldu ?
  • 13-02-2010, 18:15:26
    #3
    Vallahi bende anlamadım tam. Orderingdemi sorun var bilmiyorum ki. Anlatayım ayrıntılı bi şekilde. Tema sorunu vardı aslında. O arada 2 tane de seçenek vardı ödemede. Mesela 10 TL yıllık 20 TL 2 yıllık gibi seçenek vardı. 2 seçenekli olunca sorun çıkmıyodu. Ama teke düşürünce anladım sorunu. 1 Yıllık 10 TL seçili mesela. Sipariş verir vermez -1 TL çıkıyo şimdi.
  • 13-02-2010, 18:26:38
    #4
    Fatura kesim dönügüsü aylık seçilmiş gözüküyor.

    Bu yüzden de -1 olmuş.

    siteadi.com/cart.php buradan adım adım ilerlerseniz sorun olacağını sanmıyorum.
  • 13-02-2010, 18:29:49
    #5
    Oradan adım adım yapsam bile -1 Aylık olarak çıkıyor hesap. Sadece yıllığın altında 20 TL var. Diğer yerler -1
  • 13-02-2010, 18:36:39
    #6
    Bu sorun yüksek ihtimal tpl dosyanızın eski olmasından kaynaklanıyor. Yani whmcs sürümün 4.0 ve üstü uyumlu fakat temanız eski sürüme uyumlu olduğu için bu şekilde yapıyor olabilir.

    Saygılarımla
  • 13-02-2010, 18:38:28
    #7
    fast. O konuda kesinlikle haklı olabilirsiniz. Çünkü tema 4 e göre ayarlı değildi. Çoğu yerini ben düzenledim düzelttim. Mesela array yazıyordu TL yazacağı yerde. Oraları hep düzeldi. Ama bu olayı yeni farkettim. 2 seçenekli değil tek seçeneğe düşürdükten sonra anladım. Ama şöyle bir olay var. Temayı default yapsamda aynı oluyor?
  • 13-02-2010, 19:02:00
    #8
    sorun çozüldü iyi çalışmalar
  • 13-02-2010, 19:03:30
    #9
    Sorun çözülmedi ki :S

    Siz 1 yıllık ve 2 yıllık fiyat eklemişsiniz. Böylece birini seçmek zorunda bırakıyor sizi sepet. Birini seçince de dolayısıyla sorun yok. Zaten söylemiştim o şekilde sorun olmuyor.

    Asıl sorun 2 fiyat birden değil bunu teke düşürürseniz, örneğin 1 Yıllık 20 TL derseniz sadece, sipariş verir vermez sepete gidiyor ve -1 görüyorsunuz.