Vallahi bende anlamadım tam. Orderingdemi sorun var bilmiyorum ki. Anlatayım ayrıntılı bi şekilde. Tema sorunu vardı aslında. O arada 2 tane de seçenek vardı ödemede. Mesela 10 TL yıllık 20 TL 2 yıllık gibi seçenek vardı. 2 seçenekli olunca sorun çıkmıyodu. Ama teke düşürünce anladım sorunu. 1 Yıllık 10 TL seçili mesela. Sipariş verir vermez -1 TL çıkıyo şimdi.