fast. O konuda kesinlikle haklı olabilirsiniz. Çünkü tema 4 e göre ayarlı değildi. Çoğu yerini ben düzenledim düzelttim. Mesela array yazıyordu TL yazacağı yerde. Oraları hep düzeldi. Ama bu olayı yeni farkettim. 2 seçenekli değil tek seçeneğe düşürdükten sonra anladım. Ama şöyle bir olay var. Temayı default yapsamda aynı oluyor?