• 21-06-2020, 12:28:43
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Wisecpden whmcs e geçiş modülü ya da buna benzer bir olay var mıdır müşterileri bilgilerini taşımada ?
  • 21-06-2020, 12:32:01
    #2
    wisecp için bu modül mevcut kendisi ücretsiz taşıma yapıyor diye biliyorum
  • 21-06-2020, 12:41:20
    #3
    wisecp'den whmcs'ye geçiş aracı şuana göremedim ama biri whmcs'ye bu durumu söylediğinde ücret istedi. kaynak : https://requests.whmcs.com/topic/wis...m-ro-whmcs-com
  • 21-06-2020, 12:52:31
    #4
    @dislanze; whmcs kendi sitelerinden mesaj attım. Duruma göre forumdan da bilgilendirme yapacagım. Teşekkürler
  • 21-06-2020, 13:29:55
    #5
    Kochost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @dislanze; whmcs kendi sitelerinden mesaj attım. Duruma göre forumdan da bilgilendirme yapacagım. Teşekkürler
    Merhaba
    Wisecpden Neden vazgeçiyorsunuz ? Önemli bir durum var ise bilmek isterim.
  • 21-06-2020, 13:39:21
    #6
    özel değilse ben de merak ediyorum sebebini
  • 21-06-2020, 14:01:21
    #7
    Kochost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @dislanze; whmcs kendi sitelerinden mesaj attım. Duruma göre forumdan da bilgilendirme yapacagım. Teşekkürler
    Merhaba Benide etiketlerseniz sevinirim.
  • 21-06-2020, 14:12:38
    #8
    Wisecp'yi niçin bırakıyorum, aslında uzun bir konu fakat tartışma ortamına girmemek, kimsenin işine taş koymamak için böyle bir açıklama yapmayacağız. Kişisel tercihimizdir whmcs'e geçiyoruz.

    Lütfen konu dışında yorum yapılmasın.
  • 21-06-2020, 15:13:32
    #9
    Hocam daha önce çok firmayı wisecpden whmcsye müşteri datalarını aktarmıştık, dilerseniz yardımcı olabiliriz.
    Saygılar