Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Wisecp'yi niçin bırakıyorum, aslında uzun bir konu fakat tartışma ortamına girmemek, kimsenin işine taş koymamak için böyle bir açıklama yapmayacağız. Kişisel tercihimizdir whmcs'e geçiyoruz.
Lütfen konu dışında yorum yapılmasın.