Wisecp'yi niçin bırakıyorum, aslında uzun bir konu fakat tartışma ortamına girmemek, kimsenin işine taş koymamak için böyle bir açıklama yapmayacağız. Kişisel tercihimizdir whmcs'e geçiyoruz.

Lütfen konu dışında yorum yapılmasın.