Kochost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@dislanze; whmcs kendi sitelerinden mesaj attım. Duruma göre forumdan da bilgilendirme yapacagım. Teşekkürler
Merhaba
Wisecpden Neden vazgeçiyorsunuz ? Önemli bir durum var ise bilmek isterim.