Arıca w*rez paylaşanlar gibi shell felan da olmadan. Aklımı kurcalayan soru ise acaba tr deki çoğu firma bu şekil mi kullanıyor çünkü gördüğüm nerdeyse çoğu firma lisanssız
6
●426
Arıca w*rez paylaşanlar gibi shell felan da olmadan. Aklımı kurcalayan soru ise acaba tr deki çoğu firma bu şekil mi kullanıyor çünkü gördüğüm nerdeyse çoğu firma lisanssız