Merhaba arkadaşlar son zamanlarda whmcs de bir şey keşfettim. En güncel sürümünü amazon da tutuyorlar. Bu linkten en güncel sürümünü indiriyorum. Ve sadece bi dizindeki bi dosyada ufak değişklikler yaparak lisanssız hale getiriyorum. Bu şekil sınırsız kulanım hakkı veriyor Arıca w*rez paylaşanlar gibi shell felan da olmadan. Aklımı kurcalayan soru ise acaba tr deki çoğu firma bu şekil mi kullanıyor çünkü gördüğüm nerdeyse çoğu firma lisanssız