Yani lisanssız kullanan bir çok kişi var ama birileri sitenizi whmcs lisans kontrolünden tespit ederse (genelde rakipleriniz) direk şikayet eder. Bu da firmanızın imajı ve güvenilirliği açısından iyi olmaz. Kim w+raz yazılım kullanan bir firmayla çalışmak ister ki?

Edit: lisans kontrol ve şikayet linkleri.

https://www.whmcs.com/members/verifydomain.php
https://verify.cpanel.net/app/verify