• 23-04-2020, 15:36:10
    #1
    Merhaba iki adet sınırsız lisans alımı yapılıcaktır. Nakit yada aracı web siteleri ile alım sağlanacaktır.

    Lisansların ilk sahibi ve devir hakkının olduğu görselleri PM eklemeyi unutmayın.

    PM üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
  • 23-04-2020, 15:40:42
    #2
    Hocam artık wisecp çıktı o daha çok tercih ediliyor ve çok daha ucuz
  • 23-04-2020, 22:11:25
    #3
    whmcs kadar geniş değil , eklenti ve tema konusunda whmcsnin eline su dökemez ve çoğu kişi wisecp den whmcs geri dönüş sağlıyor 😅
    rakipshell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam artık wisecp çıktı o daha çok tercih ediliyor ve çok daha ucuz
  • 23-04-2020, 22:37:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aylık fiyatlandırma düşünürseniz uygun fiyatlarımızla yardımcı olabiliriz.
  • 24-04-2020, 00:57:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    WHMCSTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    whmcs kadar geniş değil , eklenti ve tema konusunda whmcsnin eline su dökemez ve çoğu kişi wisecp den whmcs geri dönüş sağlıyor 😅
    Bunu whmcs için modül hazırlayıp satmayan biri söyleseydi daha inandırıcı olurdu
  • 24-04-2020, 01:04:12
    #6
    anket konumuza göz atabilirsiniz. işlemlerimiz devam ediyor. inanın sizin gibi düşünmek isterdim listeyi size atsam veri ihlali olur. teşekkürler yinede idris bey
    idrisselvi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu whmcs için modül hazırlayıp satmayan biri söyleseydi daha inandırıcı olurdu
  • 24-04-2020, 01:17:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    WHMCSTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    whmcs kadar geniş değil , eklenti ve tema konusunda whmcsnin eline su dökemez ve çoğu kişi wisecp den whmcs geri dönüş sağlıyor 😅
    Ücretsiz modül desteği, türkçe olarak destek talebi atabilmek (uzaktan desteğe kadar yardımcı olan bir ekip) daha modern ve anlaşılabilir bir arayüz için biz WiseCP'yi tercih ettik. Yoksa WHMCS kullanıp nulled eklentilerle donatmakta birşey yok diye düşünüyorum ki piyasada bir çok yeni açılan firmanın bunu yaptığınıda siz veya biz biliyoruz. Bizim için de önemli olan az masraf ile çoğu şeyi yapabilmekti bunuda Wise ile sağladık. WHMCS'nin eklenti ve tema konusunda daha geniş olduğu doğru fakat en azından bunu sizin yazmanız pek etik durmamış. Lisans anahtarı isteyen üyemizin de bununla ilgili araştırmalar yapıp yine WHMCS'yi tercih ettiğini sanıyorum o yüzden boşuna tartışma yaratmanın pek gerekli olduğuna inanmıyorum.
  • 24-04-2020, 01:28:49
    #8
    herkesin bir görüşü elbet vardır ben WHMCS nin sahibi değilim savunsam kazanacağım birşey de yok tabi ki fakat görünen köye kılavuz istenmez derler. tercih meselesi bu ücretsiz modüllerin yanı sıra ücretli modüller hizmeti sunuyoruz wisecp kötülemiyorum lakin gerçeği yazdım siz her türlü eklenti sahibi olamaz iken whmcs kullanan bir kişi istediği her eklentiyi yaptırıp kullanabilir keza temalar içinde aynı şey geçerli.
    iyi çalışmalar
    OZELHOST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz modül desteği, türkçe olarak destek talebi atabilmek (uzaktan desteğe kadar yardımcı olan bir ekip) daha modern ve anlaşılabilir bir arayüz için biz WiseCP'yi tercih ettik. Yoksa WHMCS kullanıp nulled eklentilerle donatmakta birşey yok diye düşünüyorum ki piyasada bir çok yeni açılan firmanın bunu yaptığınıda siz veya biz biliyoruz. Bizim için de önemli olan az masraf ile çoğu şeyi yapabilmekti bunuda Wise ile sağladık. WHMCS'nin eklenti ve tema konusunda daha geniş olduğu doğru fakat en azından bunu sizin yazmanız pek etik durmamış. Lisans anahtarı isteyen üyemizin de bununla ilgili araştırmalar yapıp yine WHMCS'yi tercih ettiğini sanıyorum o yüzden boşuna tartışma yaratmanın pek gerekli olduğuna inanmıyorum.
  • 24-04-2020, 01:41:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    WHMCSTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz her türlü eklenti sahibi olamaz iken whmcs kullanan bir kişi istediği her eklentiyi yaptırıp kullanabilir keza temalar içinde aynı şey geçerli.
    iyi çalışmalar
    Bu konuda çalışmalarımız devam ediyor. Tüm WISECP kullanıcılarının daha fazla modül, eklenti ve temalara ulaşabilmesi için çalışıyoruz. Sağolsun Fransız, Yunan, İspanyol bazı geliştiriciler de WISECP ile çok yakından ilgililer