herkesin bir görüşü elbet vardır ben WHMCS nin sahibi değilim savunsam kazanacağım birşey de yok tabi ki fakat görünen köye kılavuz istenmez derler. tercih meselesi bu ücretsiz modüllerin yanı sıra ücretli modüller hizmeti sunuyoruz wisecp kötülemiyorum lakin gerçeği yazdım siz her türlü eklenti sahibi olamaz iken whmcs kullanan bir kişi istediği her eklentiyi yaptırıp kullanabilir keza temalar içinde aynı şey geçerli.
iyi çalışmalar
Ücretsiz modül desteği, türkçe olarak destek talebi atabilmek (uzaktan desteğe kadar yardımcı olan bir ekip) daha modern ve anlaşılabilir bir arayüz için biz WiseCP'yi tercih ettik. Yoksa WHMCS kullanıp nulled eklentilerle donatmakta birşey yok diye düşünüyorum ki piyasada bir çok yeni açılan firmanın bunu yaptığınıda siz veya biz biliyoruz. Bizim için de önemli olan az masraf ile çoğu şeyi yapabilmekti bunuda Wise ile sağladık. WHMCS'nin eklenti ve tema konusunda daha geniş olduğu doğru fakat en azından bunu sizin yazmanız pek etik durmamış. Lisans anahtarı isteyen üyemizin de bununla ilgili araştırmalar yapıp yine WHMCS'yi tercih ettiğini sanıyorum o yüzden boşuna tartışma yaratmanın pek gerekli olduğuna inanmıyorum.