whmcs kadar geniş değil , eklenti ve tema konusunda whmcsnin eline su dökemez ve çoğu kişi wisecp den whmcs geri dönüş sağlıyor 😅
rakipshell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam artık wisecp çıktı o daha çok tercih ediliyor ve çok daha ucuz