Merhabalar,
Birkaç gün önce kendi sitemiz için sunucu değişikliği yaptık bir problem yaşamadan taşıdık fakat Servers kısımdaki ekli sunucular ve kullandığımız esx yönetim modülünü kullanamıyoruz, örneğin hosting sunucucu için server bölümünden test bağlantısı yap diyoruz http://prntscr.com/cf53ij böyle hata vermekte bilgisi yada daha önce bu problemi yaşayan varmı acaba ?
Esx addon modül arayüzüne girince çıkan hata;
http://prntscr.com/cf5209
Whmcs Modül ve Sunucu Bağlantı Problemi
5
●452
- 07-09-2016, 13:33:08merhaba, cevabınız için teşekkürler hocam sshta bir problem yok soap çalışıyor fakat esx modülü geçtim whm bağlantısıda yapmıyor anlamadım sebebi nedir.PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2016, 16:59:07modülü aldığınız yerden lisans yenile butonuna tıklayın sistem de eski ip adresiniz var ise ondan eklenti calışmaz
hangi firmadan alım yaptı iseniz ürünlerim hizmetlerim bölümün den lisans yenile butonuna basın bilginiz yok ise alım yaptığınız firmaya iletin - 09-09-2016, 00:57:08canakkaleportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMerhaba, fikir ve cevaplarınız için çok teşekkür ederim.Problem giderildi sorun sistemde değilmiş sitede kullanılan ip ile ilgili bir durummuş.Ts3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle