Merhabalar,
Birkaç gün önce kendi sitemiz için sunucu değişikliği yaptık bir problem yaşamadan taşıdık fakat Servers kısımdaki ekli sunucular ve kullandığımız esx yönetim modülünü kullanamıyoruz, örneğin hosting sunucucu için server bölümünden test bağlantısı yap diyoruz
http://prntscr.com/cf53ij böyle hata vermekte bilgisi yada daha önce bu problemi yaşayan varmı acaba ?
Esx addon modül arayüzüne girince çıkan hata;
http://prntscr.com/cf5209