İlk sorun SSH portu ve şifresiyle alakalı olabilir hocam.
2. sorun için yani esx modülü SOAP eklentisine ihtiyaç duyuyor eger aynı eklentiyi kullanıyorsak dolayısıyla sunucuda SOAP modülünün çalışıp çalışmadığını test edebilir misiniz ?
Kolay gelsin. İyi çalışmalar.