• 26-05-2015, 22:58:30
    #10
    Türkçe nin çıkış tarihi belli oldu acaba.?

    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar

    Developer Area ile uzun soluklu konuşmalarımız sonucu eksikleri olsada admin panelini Türkçe olarak yayınlatmayı onaylattık. Gelecek olan v6 beta 4 sürümünde admin paneli Türkçe olacak ve müşteri panelindeki bir çok dil eksikliği giderilecek.

    Şimdiden tüm WHMCS ekibine ve teşekkürler.

    Elimden geldiği kadar ücretsiz modülasyonlarımı WHMCS'ye katmaya çalışıyorum John, Nate ve Matt ile çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

    Şu anlık sakın olaki beta sürümünü kurmanızı önermem symfony üzerinde uyumsuzluk sorunumuz mevcut, daha 1 ayımız daha var feedback'lerinizi bana iletirseniz ben taraflarına iletirim. Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim
  • 26-05-2015, 23:01:24
    #11
    Reveloper
    CrmYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe nin çıkış tarihi belli oldu acaba.?
    Matt: Hi Burak, Yes if you're willing to contribute your Turkish language file to us that would be fantastic. And I'm sure many of your fellow Turkish users would be very grateful. Send me paypal email and then that would be much appreciated.



    dedi ve kayboldu hocam hala ödeme yapacaklar hala dil dosyasını koyacaklar. ölme eşşeğim ölme modundayım.
  • 26-05-2015, 23:05:22
    #12
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Matt: Hi Burak, Yes if you're willing to contribute your Turkish language file to us that would be fantastic. And I'm sure many of your fellow Turkish users would be very grateful. Send me paypal email and then that would be much appreciated.



    dedi ve kayboldu hocam hala ödeme yapacaklar hala dil dosyasını koyacaklar. ölme eşşeğim ölme modundayım.
    Anladım hocam çok iyi bir ata sözü vardı burada söylemek istemiyorum bunu.

    Siz anladınız onu.

    Başarılar.
  • 20-06-2015, 19:39:01
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Yeni sürüm çıkmış betası bitmiş galiba indirmelimi?
  • 21-06-2015, 19:50:13
    #14
    Reveloper
    Gercekefsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni sürüm çıkmış betası bitmiş galiba indirmelimi?
    hayır hayır daha beta bitmedi RC modunda. Sürüm çıktıktan 30 gün sonra update yapmanızı öneririm veritabanında biraz yoğun işlemler yapıldı çünkü.
  • 02-07-2015, 04:22:39
    #15
    Reveloper
    Arkadaşlar final sürümünde Türkçe yayınlanacaktır Tüm WHMCS kullanıcıları adına çok mutluyum inşallah yüzümüz kara çıkmaz: