Türkçe nin çıkış tarihi belli oldu acaba.?
Merhaba Arkadaşlar
Developer Area ile uzun soluklu konuşmalarımız sonucu eksikleri olsada admin panelini Türkçe olarak yayınlatmayı onaylattık. Gelecek olan v6 beta 4 sürümünde admin paneli Türkçe olacak ve müşteri panelindeki bir çok dil eksikliği giderilecek.
Şimdiden tüm WHMCS ekibine ve teşekkürler.
Elimden geldiği kadar ücretsiz modülasyonlarımı WHMCS'ye katmaya çalışıyorum John, Nate ve Matt ile çalışmalarımızı sürdürüyoruz.
Şu anlık sakın olaki beta sürümünü kurmanızı önermem symfony üzerinde uyumsuzluk sorunumuz mevcut, daha 1 ayımız daha var feedback'lerinizi bana iletirseniz ben taraflarına iletirim. Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim