Merhaba Arkadaşlar
Developer Area ile uzun soluklu konuşmalarımız sonucu eksikleri olsada admin panelini Türkçe olarak yayınlatmayı onaylattık. Gelecek olan v6 beta 4 sürümünde admin paneli Türkçe olacak ve müşteri panelindeki bir çok dil eksikliği giderilecek.
Şimdiden tüm WHMCS ekibine ve teşekkürler.
Elimden geldiği kadar ücretsiz modülasyonlarımı WHMCS'ye katmaya çalışıyorum John, Nate ve Matt ile çalışmalarımızı sürdürüyoruz.
Şu anlık sakın olaki beta sürümünü kurmanızı önermem symfony üzerinde uyumsuzluk sorunumuz mevcut, daha 1 ayımız daha var feedback'lerinizi bana iletirseniz ben taraflarına iletirim. Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim
v6 Admin Paneli Türkçe Geliyor
14
●1.535
- 01-05-2015, 10:04:44Üyeliği durdurulduKonu için teşekkür ederim whmcs 6 sürümüne geçilmesi şu aşamada zaten mantıklı gözükmüyor.Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2015, 15:53:33Sonunda buda oluyor.
Böyle bu tarz yazılımlarda türkçe olması gerçekten duygulandırıcı.
Demek bizde bekleceğiz bu durumu. - 03-05-2015, 11:25:59Üyeliği durdurulduTamamen türkçe olduktan sonra whmcs' ye dosyaları iletirsiniz eklerler dosyalaramyHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel bir fikir aslında tamamen türkçe olması
- 03-05-2015, 16:02:28Arkadaşlar destekleriniz için sonsuz teşekkür ederim şimdik bir php yazılımı yapıcam ingilizce alanları oraya yazıcam facebook translate şeklinde bir oylama sistemi yapıcam BurtiNET.com üzerinden bana destek olursanız çok memnun olurum sonsuz teşekkürler hepinize.

güzel bir fikir aslında tamamen türkçe olması