• 10-06-2014, 14:05:06
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar mesela benim sürümüm 3.3 misal son çıkanıda 4.3 bildiğimiz gibi bunların üste geçmesi için yama paketleri gibi vardı biz dosyaları silip komple 4.3 ün kini direk atsak verilerimiz kaybolurmu ?
  • 10-06-2014, 14:35:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    RekLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar mesela benim sürümüm 3.3 misal son çıkanıda 4.3 bildiğimiz gibi bunların üste geçmesi için yama paketleri gibi vardı biz dosyaları silip komple 4.3 ün kini direk atsak verilerimiz kaybolurmu ?
    Paket olarak güncellemende yarar var ne olcağı belli olmaz.
  • 10-06-2014, 14:46:20
    #3
    Kaybolmaz zaten yaptığın şeyde aynı işlem üste atsanda tümüne evet diyerek dosyaları değiştiriyorsunuz zaten..

    Mysql silinmediği sürece verilerin gitmez..

    Not: 3-4 sürüm birden yükseltmek veri kaybına neden olabilir.
  • 10-06-2014, 18:15:59
    #4
    fRtkmR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaybolmaz zaten yaptığın şeyde aynı işlem üste atsanda tümüne evet diyerek dosyaları değiştiriyorsunuz zaten..

    Mysql silinmediği sürece verilerin gitmez..

    Not: 3-4 sürüm birden yükseltmek veri kaybına neden olabilir.
    hocam öğlede sqldaki güncellemeler ne olacak ? oradada bağzı tablo yapıları fln değişmiyor mu bağzı güncellemeler ile ?
  • 11-06-2014, 01:39:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    RekLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar mesela benim sürümüm 3.3 misal son çıkanıda 4.3 bildiğimiz gibi bunların üste geçmesi için yama paketleri gibi vardı biz dosyaları silip komple 4.3 ün kini direk atsak verilerimiz kaybolurmu ?
    Sıfırdan kurulum yapabilirsiniz. Fakat genel ayarlar vs. sıfırlanabiliyor. Biz şuana kadar direkt olarak attık ve her seferinde sadece genel ayarlar bozuldu. Başkada sorun çıkmadı. Önemli olan kurulumda aynı db bilgilerini girerek devam etmeniz.
  • 11-06-2014, 09:05:20
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sitede x.x sürümden 5.x sürüme güncelleme diye dosyaları olması lazım kontrol edip direk güncellemek en mantıklısıdır.