arkadaşlar mesela benim sürümüm 3.3 misal son çıkanıda 4.3 bildiğimiz gibi bunların üste geçmesi için yama paketleri gibi vardı biz dosyaları silip komple 4.3 ün kini direk atsak verilerimiz kaybolurmu ?
Sıfırdan kurulum yapabilirsiniz. Fakat genel ayarlar vs. sıfırlanabiliyor. Biz şuana kadar direkt olarak attık ve her seferinde sadece genel ayarlar bozuldu. Başkada sorun çıkmadı. Önemli olan kurulumda aynı db bilgilerini girerek devam etmeniz.