arkadaşlar mesela benim sürümüm 3.3 misal son çıkanıda 4.3 bildiğimiz gibi bunların üste geçmesi için yama paketleri gibi vardı biz dosyaları silip komple 4.3 ün kini direk atsak verilerimiz kaybolurmu ?