Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar mesela benim sürümüm 3.3 misal son çıkanıda 4.3 bildiğimiz gibi bunların üste geçmesi için yama paketleri gibi vardı biz dosyaları silip komple 4.3 ün kini direk atsak verilerimiz kaybolurmu ?