• 21-10-2013, 22:09:02
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    whmcs Masaüstü Fatura yazdırma modülü yaptırıyoruz.

    İnşallah Uygun Fiyattan satışlarımızda olacak.

    Whmcs kullanan Arkadaşların fikirlerini almak istiyoruz.

    Siz neler olmasını isterdiniz?

    Konu hakkında fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    Saygılar.
  • 21-10-2013, 22:49:06
    #2
    Merhaba,

    Konuyu biraz daha açar mısınız? Standart içerikten farklı ne olacak örnek olarak?
  • 21-10-2013, 23:02:39
    #3
    Bizim en büyük sıkıntımız, Ödeme yapan üyelerimizi takip edememek (Paypal ile vs. otomatik onaylandığı için). Yazdırdığı faturayı işaretlesin, Bir daha yazdırılmasın ve Belirtsin şu fatura yazdırıldı diye (Programa girdiğimizde, Önümüze tüm faturaları döksün. Yazdırılmışlar kırmızı, Yazdırılmamışlar yeşil görünsün. Üstten toplu yaz butonuna bastığımızda hepsini yazdırsın).

    Ayrıca tek tek de yazdırabilelim.

    Edit : Bir de oto yazdır modu olsun, Bu mod sürekli siteyi kontrol etsin ve Ödemesi onaylanmış sipariş var ise bize sormadan direk faturasını yazdırsın. Örnek, Her dk kontrol yapar ve Biri gece nin 4 ünde bile paypal ile Ödeyip bir şey alırsa otomatik 2-3 dk sonra kessin faturasını.
  • 21-10-2013, 23:03:23
    #4
    JackBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Konuyu biraz daha açar mısınız? Standart içerikten farklı ne olacak örnek olarak?
    Merhaba,

    Sizler ne isterseniz. Mesela programda ödenmemiş faturaları görüntüleme vs.

    Faturaları programı içersinde kayıt etme vs.

    Naytu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim en büyük sıkıntımız, Ödeme yapan üyelerimizi takip edememek (Paypal ile vs. otomatik onaylandığı için). Yazdırdığı faturayı işaretlesin, Bir daha yazdırılmasın ve Belirtsin şu fatura yazdırıldı diye (Programa girdiğimizde, Önümüze tüm faturaları döksün. Yazdırılmışlar kırmızı, Yazdırılmamışlar yeşil görünsün. Üstten toplu yaz butonuna bastığımızda hepsini yazdırsın).

    Ayrıca tek tek de yazdırabilelim.

    Edit : Bir de oto yazdır modu olsun, Bu mod sürekli siteyi kontrol etsin ve Ödemesi onaylanmış sipariş var ise bize sormadan direk faturasını yazdırsın. Örnek, Her dk kontrol yapar ve Biri gece nin 4 ünde bile paypal ile Ödeyip bir şey alırsa otomatik 2-3 dk sonra kessin faturasını.
    Harikasınız. Hepsi süper. Devamını bekliyorum.

    Mesela, İnternet bağlantısı olmadan önceden işlenen faturalar Hatta bir sms sistemi veya mail sistemide olabilir. Bu kişi fatura ödedi. Fatura yazdırmak isterseniz vs diye.

    Akıl Akıldan Üstündür. Paylaşımlarınızı bekliyorum.
  • 21-10-2013, 23:10:56
    #5
    Ömür AKGÜN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Sizler ne isterseniz. Mesela programda ödenmemiş faturaları görüntüleme vs.

    Faturaları programı içersinde kayıt etme vs.



    Harikasınız. Hepsi süper. Devamını bekliyorum.

    Mesela, İnternet bağlantısı olmadan önceden işlenen faturalar Hatta bir sms sistemi veya mail sistemide olabilir. Bu kişi fatura ödedi. Fatura yazdırmak isterseniz vs diye.

    Akıl Akıldan Üstündür. Paylaşımlarınızı bekliyorum.
    Yeni fatura olduğunu vs. sms ile bildirmesine gerek yok. Zaten hem WHMCS den görünebilir, Hem de program direk zaten belirtsin

    Ayrıca, Örnek yazdırılan fatura için ekran görüntüsü oluştursun. Bu görüntüyü müşteriye verelim. Hatta mümkünse, Müşteri faturalarım bölümünden her ayın ödemesine ait faturayı indirebilsin (Bunun için ekstra eklenti lazım sanırım ama, Müthiş kolaylık olur).

    Ayrıca, Ay sonu - Yıl sonu - 3 aylık veya Şu tarih ile Şu tarih arası döküm diye bir şey olsun. Belirttiğimiz aralıkda, xx TL lik satış yapıldı, XX TL si %18 KDV tarzı bize fiş yazdırsın. Yani o ayın özetini, Basitçe fiş olarak yazdırsın.

    Hatta, Biz bu işi abartırız diyorsanız 3-4 adet bankayı içine gömün. Biz 1 defa üye girişi yapalım, Ardından hesap haraketlerini sürekli kontrol etsin (Refreshlesin).

    Diyelim kişi fatura numarası 80 olan bir sipariş verdi, Eğer a bankasında fatuara no 80 geçiyorsa otomatik eşleştirsin onaylasın siparişi ve Faturasını kessin.
  • 21-10-2013, 23:15:42
    #6
    Naytu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni fatura olduğunu vs. sms ile bildirmesine gerek yok. Zaten hem WHMCS den görünebilir, Hem de program direk zaten belirtsin

    Ayrıca, Örnek yazdırılan fatura için ekran görüntüsü oluştursun. Bu görüntüyü müşteriye verelim. Hatta mümkünse, Müşteri faturalarım bölümünden her ayın ödemesine ait faturayı indirebilsin (Bunun için ekstra eklenti lazım sanırım ama, Müthiş kolaylık olur).

    Ayrıca, Ay sonu - Yıl sonu - 3 aylık veya Şu tarih ile Şu tarih arası döküm diye bir şey olsun. Belirttiğimiz aralıkda, xx TL lik satış yapıldı, XX TL si %18 KDV tarzı bize fiş yazdırsın. Yani o ayın özetini, Basitçe fiş olarak yazdırsın.

    Hatta, Biz bu işi abartırız diyorsanız 3-4 adet bankayı içine gömün. Biz 1 defa üye girişi yapalım, Ardından hesap haraketlerini sürekli kontrol etsin (Refreshlesin).

    Diyelim kişi fatura numarası 80 olan bir sipariş verdi, Eğer a bankasında fatuara no 80 geçiyorsa otomatik eşleştirsin onaylasın siparişi ve Faturasını kessin.
    Ayrıca, Örnek yazdırılan fatura için ekran görüntüsü oluştursun. Bu görüntüyü müşteriye verelim. Hatta mümkünse, Müşteri faturalarım bölümünden her ayın ödemesine ait faturayı indirebilsin (Bunun için ekstra eklenti lazım sanırım ama, Müthiş kolaylık olur).
    Bizim program Tamamen masaüstü olacak. Bu dediğiniz whmcs içersinden olabilir.

    Hatta, Biz bu işi abartırız diyorsanız 3-4 adet bankayı içine gömün. Biz 1 defa üye girişi yapalım, Ardından hesap haraketlerini sürekli kontrol etsin (Refreshlesin).
    
    Diyelim kişi fatura numarası 80 olan bir sipariş verdi, Eğer a bankasında fatuara no 80 geçiyorsa otomatik eşleştirsin onaylasın siparişi ve Faturasını kessin.
    Bunu tam olarak anlamadım. biraz daha detaylandırırsanız sevinirim.
  • 21-10-2013, 23:17:27
    #7
    Ömür AKGÜN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca, Örnek yazdırılan fatura için ekran görüntüsü oluştursun. Bu görüntüyü müşteriye verelim. Hatta mümkünse, Müşteri faturalarım bölümünden her ayın ödemesine ait faturayı indirebilsin (Bunun için ekstra eklenti lazım sanırım ama, Müthiş kolaylık olur).
    Bizim program Tamamen masaüstü olacak. Bu dediğiniz whmcs içersinden olabilir.

    Hatta, Biz bu işi abartırız diyorsanız 3-4 adet bankayı içine gömün. Biz 1 defa üye girişi yapalım, Ardından hesap haraketlerini sürekli kontrol etsin (Refreshlesin).
    
    Diyelim kişi fatura numarası 80 olan bir sipariş verdi, Eğer a bankasında fatuara no 80 geçiyorsa otomatik eşleştirsin onaylasın siparişi ve Faturasını kessin.
    Bunu tam olarak anlamadım. biraz daha detaylandırırsanız sevinirim.
    İlla faturalarım da görünmesine gerek yok, Oluşturduğu önizlemeyi mail de atabilir.

    2. demek istediğim, Kişi örnek garanti bankasına ödeme yapmış. Program, İnternet bankacılığından sürekli refresh yapıp gelen ödeme varmı diye kontrol edecek (Programı açtığımızda, Biz bir kereye mahsus hesaba giriş yapacağız. Ondan sonra oto yenileyecek sayfayı).

    Eğer sistem de fatura no 50 olan bir ödenmemiş fatura var ise ve Garanti bankasına gelen ödemenin açıklamasında fatura no 50 diyorsa otomatik eşleştirecek ve Ödeme olarak ekleyecek.
  • 21-10-2013, 23:20:56
    #8
    Naytu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlla faturalarım da görünmesine gerek yok, Oluşturduğu önizlemeyi mail de atabilir.

    2. demek istediğim, Kişi örnek garanti bankasına ödeme yapmış. Program, İnternet bankacılığından sürekli refresh yapıp gelen ödeme varmı diye kontrol edecek (Programı açtığımızda, Biz bir kereye mahsus hesaba giriş yapacağız. Ondan sonra oto yenileyecek sayfayı).

    Eğer sistem de fatura no 50 olan bir ödenmemiş fatura var ise ve Garanti bankasına gelen ödemenin açıklamasında fatura no 50 diyorsa otomatik eşleştirecek ve Ödeme olarak ekleyecek.
    Merhaba,

    Buda Süper Yarın bununda toplantısını yapıp Bilgi veririm. Devamlarıda gelebilir. Fatura Dizayn vs
  • 11-07-2014, 09:24:27
    #9
    Ömür AKGÜN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,

    whmcs Masaüstü Fatura yazdırma modülü yaptırıyoruz.

    İnşallah Uygun Fiyattan satışlarımızda olacak.

    Whmcs kullanan Arkadaşların fikirlerini almak istiyoruz.

    Siz neler olmasını isterdiniz?

    Konu hakkında fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    Saygılar.
    Konu hakkındaki son durum nedir Ömür bey? Bize de fatura yazdırma modülü gerekiyor.