Bizim en büyük sıkıntımız, Ödeme yapan üyelerimizi takip edememek (Paypal ile vs. otomatik onaylandığı için). Yazdırdığı faturayı işaretlesin, Bir daha yazdırılmasın ve Belirtsin şu fatura yazdırıldı diye (Programa girdiğimizde, Önümüze tüm faturaları döksün. Yazdırılmışlar kırmızı, Yazdırılmamışlar yeşil görünsün. Üstten toplu yaz butonuna bastığımızda hepsini yazdırsın).
Ayrıca tek tek de yazdırabilelim.
Edit : Bir de oto yazdır modu olsun, Bu mod sürekli siteyi kontrol etsin ve Ödemesi onaylanmış sipariş var ise bize sormadan direk faturasını yazdırsın. Örnek, Her dk kontrol yapar ve Biri gece nin 4 ünde bile paypal ile Ödeyip bir şey alırsa otomatik 2-3 dk sonra kessin faturasını.