Naytu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni fatura olduğunu vs. sms ile bildirmesine gerek yok. Zaten hem WHMCS den görünebilir, Hem de program direk zaten belirtsin

Ayrıca, Örnek yazdırılan fatura için ekran görüntüsü oluştursun. Bu görüntüyü müşteriye verelim. Hatta mümkünse, Müşteri faturalarım bölümünden her ayın ödemesine ait faturayı indirebilsin (Bunun için ekstra eklenti lazım sanırım ama, Müthiş kolaylık olur).

Ayrıca, Ay sonu - Yıl sonu - 3 aylık veya Şu tarih ile Şu tarih arası döküm diye bir şey olsun. Belirttiğimiz aralıkda, xx TL lik satış yapıldı, XX TL si %18 KDV tarzı bize fiş yazdırsın. Yani o ayın özetini, Basitçe fiş olarak yazdırsın.

Hatta, Biz bu işi abartırız diyorsanız 3-4 adet bankayı içine gömün. Biz 1 defa üye girişi yapalım, Ardından hesap haraketlerini sürekli kontrol etsin (Refreshlesin).

Diyelim kişi fatura numarası 80 olan bir sipariş verdi, Eğer a bankasında fatuara no 80 geçiyorsa otomatik eşleştirsin onaylasın siparişi ve Faturasını kessin.
Ayrıca, Örnek yazdırılan fatura için ekran görüntüsü oluştursun. Bu görüntüyü müşteriye verelim. Hatta mümkünse, Müşteri faturalarım bölümünden her ayın ödemesine ait faturayı indirebilsin (Bunun için ekstra eklenti lazım sanırım ama, Müthiş kolaylık olur).
Bizim program Tamamen masaüstü olacak. Bu dediğiniz whmcs içersinden olabilir.

Hatta, Biz bu işi abartırız diyorsanız 3-4 adet bankayı içine gömün. Biz 1 defa üye girişi yapalım, Ardından hesap haraketlerini sürekli kontrol etsin (Refreshlesin).

Diyelim kişi fatura numarası 80 olan bir sipariş verdi, Eğer a bankasında fatuara no 80 geçiyorsa otomatik eşleştirsin onaylasın siparişi ve Faturasını kessin.
Bunu tam olarak anlamadım. biraz daha detaylandırırsanız sevinirim.