Arkadaşlar MSN mart ayında kalkmayacak mıydı?
Şu an Messenger'dan MSN açamıyorum, 2-3 adres denedim hata veriyor. Sizde de sorun var mı?
Messenger'dan MSN Açamıyorum?
4
●2.021
- 01-02-2013, 18:34:30Tarih oldu msn skype,facebook,msn, hepsini skype aktardım kullanıom
- 01-02-2013, 19:19:49Üyeliği durdurulduSistemimde sorun falan yoktu, konuyu okuyun.
https://www.r10.net/msn-messenger-mir...lan-varmi.html daha yeni düzeldi arkadaşlar.
sisteminle alakalı bir sorun olabilir, en basitinden bilgisayarını yeniden başlatıp tekrar dene