• 01-02-2013, 17:16:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar MSN mart ayında kalkmayacak mıydı?

    Şu an Messenger'dan MSN açamıyorum, 2-3 adres denedim hata veriyor. Sizde de sorun var mı?
  • 01-02-2013, 18:32:24
    #2
    şimdi denedim çokta hızlı açıldı hiç bir sorun yok sisteminle alakalı bir sorun olabilir, en basitinden bilgisayarını yeniden başlatıp tekrar dene
  • 01-02-2013, 18:33:12
    #3
    Msn de her hangi sorun yoktur.

    Gayet iyi bir şekilde çalışıyor.
  • 01-02-2013, 18:34:30
    #4
    Tarih oldu msn skype,facebook,msn, hepsini skype aktardım kullanıom
  • 01-02-2013, 19:19:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sistemimde sorun falan yoktu, konuyu okuyun.
    https://www.r10.net/msn-messenger-mir...lan-varmi.html daha yeni düzeldi arkadaşlar.