Konu
Messenger'dan MSN Açamıyorum?
01-02-2013, 18:32:24
#2
foxim
şimdi denedim çokta hızlı açıldı hiç bir sorun yok
sisteminle alakalı bir sorun olabilir, en basitinden bilgisayarını yeniden başlatıp tekrar dene