Konu
Messenger'dan MSN Açamıyorum?
01-02-2013, 19:19:49
#5
Radius
Üyeliği durduruldu
Sistemimde sorun falan yoktu, konuyu okuyun.
https://www.r10.net/msn-messenger-mir...lan-varmi.html
daha yeni düzeldi arkadaşlar.