• 03-12-2010, 16:05:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    msn kimi eklesem karşı tarafa uyarı gitmiyor. bunun çözümü nedir bilen var mı
  • 03-12-2010, 16:05:57
    #2
    Kim bilir kaç kişi var listende yeni msn aç kesin çözüm
  • 03-12-2010, 16:08:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yeni msn açmıcam :d nasıl düzeltcem bunu
  • 03-12-2010, 19:04:02
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Msnde çok kişi varsa sil.. .com diye arat bi sildiklerini de temelli sil. O zaman düzeldi bende.
  • 03-12-2010, 19:28:42
    #5
    hocam bu olay bendede olmuştu . Ama bende şöyle bi olay vardı . Msn im Windows live communications hatası veriyodu . Düzeltmenin tek yolu messenger klasöründen xxx.dll ( adını hatırlamıyorum ) diye bi dosya silmekmiş . sildim bende hata düzeldi ama 1 hafta sonra falan farkettm ne beni ekleyenler geliyo , nede benim eklediklerim . Msni kaldırıp tekrar kurdum ve düzeldi . Böyle bişey olabilir diye paylaşmak istedim kolay gelsin
  • 03-12-2010, 19:30:57
    #6
    windows messengerla denersen sorunun büyük ihtimal çözülecektir.
  • 03-12-2010, 21:54:46
    #7
    Kişi listesi ana-baba günü ise yapıyor böyle lazım olmayan kişiler varsa silersin.
  • 03-12-2010, 21:59:45
    #8
    Bende de eklediğim adamlar engelleniyor
    Sağ tıklayıp bakınca engelli adam zaten engelle diyor.
    Engelle deyip tekrar açıyorum.
  • 03-12-2010, 22:02:47
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de eklediğim adamlar engelleniyor
    Sağ tıklayıp bakınca engelli adam zaten engelle diyor.
    Engelle deyip tekrar açıyorum.
    Aynen bende de var bu sorun.