Msn eklenenler gitmiyor
11
●1.076
- 03-12-2010, 19:28:42hocam bu olay bendede olmuştu . Ama bende şöyle bi olay vardı . Msn im Windows live communications hatası veriyodu . Düzeltmenin tek yolu messenger klasöründen xxx.dll ( adını hatırlamıyorum ) diye bi dosya silmekmiş . sildim bende hata düzeldi ama 1 hafta sonra falan farkettm ne beni ekleyenler geliyo , nede benim eklediklerim . Msni kaldırıp tekrar kurdum ve düzeldi . Böyle bişey olabilir diye paylaşmak istedim kolay gelsin
- 03-12-2010, 21:54:46Kişi listesi ana-baba günü ise yapıyor böyle lazım olmayan kişiler varsa silersin.
- 03-12-2010, 21:59:45Bende de eklediğim adamlar engelleniyor

Sağ tıklayıp bakınca engelli adam zaten engelle diyor.
Engelle deyip tekrar açıyorum. - 03-12-2010, 22:02:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aynen bende de var bu sorun.grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni msn aç kesin çözüm