grikurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/msn-messenger-mir...gozukuyor.html
Yeni sürüme geçelim diye yapıyorlar bunu bu kadar ezik bir politika görmedim
11
●1.076
Baya kötü diyorlar..