• 03-12-2010, 22:14:57
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de eklediÄŸim adamlar engelleniyor
    Sağ tıklayıp bakınca engelli adam zaten engelle diyor.
    Engelle deyip tekrar açıyorum.
    Yeni versiyon çıkınca bu sorun herkeste çıkmaya başladı
    https://www.r10.net/msn-messenger-mir...gozukuyor.html
    Yeni sürüme geçelim diye yapıyorlar bunu bu kadar ezik bir politika görmedim
  • 03-12-2010, 23:55:05
    #11
    Üyeliği durduruldu
    yeni sürüme geçince düzeliyor mu peki kesin
  • 04-12-2010, 11:39:32
    #12
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni sürüme geçince düzeliyor mu peki kesin
    Senin sorunun sürümle mi alakalı bilmiyorum ama ben inadına geçmiyorum Baya kötü diyorlar..