grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de eklediğim adamlar engelleniyor
Sağ tıklayıp bakınca engelli adam zaten engelle diyor.
Engelle deyip tekrar açıyorum.
Yeni versiyon çıkınca bu sorun herkeste çıkmaya başladı
https://www.r10.net/msn-messenger-mir...gozukuyor.html
Yeni sürüme geçelim diye yapıyorlar bunu bu kadar ezik bir politika görmedim