hocam bu olay bendede olmuştu . Ama bende şöyle bi olay vardı . Msn im Windows live communications hatası veriyodu . Düzeltmenin tek yolu messenger klasöründen xxx.dll ( adını hatırlamıyorum ) diye bi dosya silmekmiş . sildim bende hata düzeldi ama 1 hafta sonra falan farkettm ne beni ekleyenler geliyo , nede benim eklediklerim . Msni kaldırıp tekrar kurdum ve düzeldi . Böyle bişey olabilir diye paylaşmak istedim kolay gelsin