MSN Çalındı lütfen yardım :(:( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MSN Çalındı lütfen yardım :(:(
37
●
4.425
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
MSN Çalındı lütfen yardım :(:(
1
2
3
4
5
13-11-2010, 10:23:09
#1
masterthone
Arkadaşlar msn nem çalındı gizli soruyu yazıyom dedenizin mesleği ama değiştirmişler olmuyo şifrede olmuyo ne yapacam ben şimdi off
13-11-2010, 10:25:36
#2
gurcay
bendede aynı sorun var
13-11-2010, 10:29:08
#3
masterthone
evet genel sorunmu acaba kilitlendi diyo :S
13-11-2010, 10:31:30
#4
gurcay
ile oturum açma şu nedenlerden biri dolayısıyla engellendi:
Birisi çok fazla kez yanlış parola girdi.
Bu ID için bir kuruluş üzerinden kaydolduysanız, henüz hesabı kullanamayabilirsiniz.
şeklinde yazıyor
13-11-2010, 10:32:45
#5
masterthone
evet aynen bende de öyle genel sorunmu ya acil açmam lazım msn :S
13-11-2010, 10:36:45
#6
gurcay
Sadece sende ve bende sorun var sanırım, başka yazan yok
13-11-2010, 10:37:04
#7
_TopraK_
Üyeliği durduruldu
masterthone2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet genel sorunmu acaba kilitlendi diyo :S
benim msnde sorun yok
13-11-2010, 10:46:31
#8
masterthone
off napıcaz şimdi ya
13-11-2010, 10:51:37
#9
cl0ud
suan bendede aynı sorun var
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler