• 13-11-2010, 10:23:09
    #1
    Arkadaşlar msn nem çalındı gizli soruyu yazıyom dedenizin mesleği ama değiştirmişler olmuyo şifrede olmuyo ne yapacam ben şimdi off
  • 13-11-2010, 10:25:36
    #2
    bendede aynı sorun var
  • 13-11-2010, 10:29:08
    #3
    evet genel sorunmu acaba kilitlendi diyo :S
  • 13-11-2010, 10:31:30
    #4
    ile oturum açma şu nedenlerden biri dolayısıyla engellendi:
    Birisi çok fazla kez yanlış parola girdi.
    Bu ID için bir kuruluş üzerinden kaydolduysanız, henüz hesabı kullanamayabilirsiniz.

    şeklinde yazıyor
  • 13-11-2010, 10:32:45
    #5
    evet aynen bende de öyle genel sorunmu ya acil açmam lazım msn :S
  • 13-11-2010, 10:36:45
    #6
    Sadece sende ve bende sorun var sanırım, başka yazan yok
  • 13-11-2010, 10:37:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet genel sorunmu acaba kilitlendi diyo :S
    benim msnde sorun yok
  • 13-11-2010, 10:46:31
    #8
    off napıcaz şimdi ya
  • 13-11-2010, 10:51:37
    #9
    suan bendede aynı sorun var