Konu
MSN Çalındı lütfen yardım :(:(
13-11-2010, 10:31:30
#4
gurcay
ile oturum açma şu nedenlerden biri dolayısıyla engellendi:
Birisi çok fazla kez yanlış parola girdi.
Bu ID için bir kuruluş üzerinden kaydolduysanız, henüz hesabı kullanamayabilirsiniz.
şeklinde yazıyor