MSN Çalındı lütfen yardım :(:(
37
●4.425
- 13-11-2010, 10:53:33Evet bende w.cn kullanıyorum arkadasımda w.cn kullanıyo ondada sorun varmısgurcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2010, 11:40:38sorun düzelmesse eyvahmasterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önemli mailler vardı
- 13-11-2010, 11:57:51Bende w.cn kullanıyordum bende aynı hataları aldım az önce. Sinir bozucu bişey biran önce çözülür inşallah.
- 13-11-2010, 12:32:04Bendede aynı sorun bulunmakta şu anda.
2 tane @w.cn adresim var birine sorunsuz giriyor, 1 tanesine girmiyor.
