• 13-11-2010, 10:52:30
    #10
    w.cn'de sorun var sanırım sadece
  • 13-11-2010, 10:53:33
    #11
    gurcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    w.cn'de sorun var sanırım sadece
    Evet bende w.cn kullanıyorum arkadasımda w.cn kullanıyo ondada sorun varmıs
  • 13-11-2010, 11:33:58
    #12
    oh rahatladım w.cn de sorun var
  • 13-11-2010, 11:40:38
    #13
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oh rahatladım w.cn de sorun var
    sorun düzelmesse eyvah önemli mailler vardı
  • 13-11-2010, 11:53:58
    #14
    Aynen düzelmesi lazım mail falan atak haydi r10 uyuma :d
  • 13-11-2010, 11:57:51
    #15
    Bende w.cn kullanıyordum bende aynı hataları aldım az önce. Sinir bozucu bişey biran önce çözülür inşallah.
  • 13-11-2010, 12:32:04
    #16
    Bendede aynı sorun bulunmakta şu anda.
    2 tane @w.cn adresim var birine sorunsuz giriyor, 1 tanesine girmiyor.
  • 13-11-2010, 12:32:13
    #17
    aynen benimde war w.cn kllanıyorm
  • 13-11-2010, 14:37:59
    #18
    Üyeliği durduruldu
    w.cn bendede sorun var.

    şifre sıfırlama gönderiyor soruyor sadece. Gizli soru posto kodu sormuyor

    En kısa zamanda düzelir.