Konu
MSN Çalındı lütfen yardım :(:(
13-11-2010, 10:53:33
#11
cl0ud
gurcay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
w.cn'de sorun var sanırım sadece
Evet bende w.cn kullanıyorum arkadasımda w.cn kullanıyo ondada sorun varmıs