Bende Dün Gece Kurdum 1 saat dayanamadım çoklu msn olayı olmadı regedit falan denedim işe yaramadı...
Kişiler Tam ekranda küçücük kalıyor sağda
Yarısından çoğu reklam haline gelmiş
Nickler yok hotmail hesap ismi var
Tek olumlu özelliği Effectleri Geçiş effectleri ve Çevrimdışı kişileri facebook baglantıları hoş olmuş Ama 1 saat kullanmadım sildim.
Windows Live Messenger 2011 Final
30
●2.692
- 03-10-2010, 19:31:48bende dayanamadım sildim hafifde olsa yavaşlık var. Tek güzel yönü kamera tam ekranken yazışma yapabiliyosun