• 03-10-2010, 13:22:38
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende Dün Gece Kurdum 1 saat dayanamadım çoklu msn olayı olmadı regedit falan denedim işe yaramadı...

    Kişiler Tam ekranda küçücük kalıyor sağda

    Yarısından çoğu reklam haline gelmiş

    Nickler yok hotmail hesap ismi var

    Tek olumlu özelliği Effectleri Geçiş effectleri ve Çevrimdışı kişileri facebook baglantıları hoş olmuş Ama 1 saat kullanmadım sildim.
  • 03-10-2010, 13:25:10
    #29
    Ben xp kullanıyorum.
    Boşuna heves yaptım
  • 03-10-2010, 13:59:57
    #30
    Çevrimdışı Görünen bu kısımı anlıyan var mı ?
  • 03-10-2010, 19:31:48
    #31
    bende dayanamadım sildim hafifde olsa yavaşlık var. Tek güzel yönü kamera tam ekranken yazışma yapabiliyosun