Konu
Windows Live Messenger 2011 Final
03-10-2010, 19:31:48
#31
webmaster52
bende dayanamadım sildim hafifde olsa yavaşlık var. Tek güzel yönü kamera tam ekranken yazışma yapabiliyosun