Bende Dün Gece Kurdum 1 saat dayanamadım çoklu msn olayı olmadı regedit falan denedim işe yaramadı...

Kişiler Tam ekranda küçücük kalıyor sağda

Yarısından çoğu reklam haline gelmiş

Nickler yok hotmail hesap ismi var

Tek olumlu özelliği Effectleri Geçiş effectleri ve Çevrimdışı kişileri facebook baglantıları hoş olmuş Ama 1 saat kullanmadım sildim.