• 27-09-2010, 22:45:40
    #1
    Merhaba arkadaslar biliyorsunuz msn de sorunlar bitmek bilmiyor.Bende ne yapsak ne etsek derken aklima nimbuz geldi.Evet nimbuzz..

    Bugun msn e ekledigim arkadaslara bir turlu ulasamadim sinirden deli oldum,sonra aklima alternatif dusunurken iphone store deki nimbuzz geldi hemen kurdum pc ye ve bi baktim msn listemde engelli olan herkesin engeli kalkmis herkes karsimda

    Tavsiye ederim bir cok mail msn adresini destekliyor ve msn dende fazla ozellige sahip gayet kullanisli ve guzel..

    Turkce Indirme linki resmi web sayfasi icin Buraya Tiklayin

    Faydam olmussa ne mutlu.
  • 27-09-2010, 22:47:44
    #2
    Değişiklik İyidir Deneyelim.
  • 27-09-2010, 22:48:34
    #3
    Eger kuulumda zorluk ceken arkadas olursa yazsin yardimci olurum.Kurdukdan sonra ,nimbuz icin bi kayit yapin sonra yonergeleri takip edin msn adresinizi parolanizi yazin kaydedin ve acin bakin farka..
  • 27-09-2010, 22:52:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    5800 da bu programı kullanıyorum. Pcye kurulduğunu bilmiyordum. Eğer msn sorun yaratırsa alternatif olarak kullanırım.
  • 27-09-2010, 22:54:14
    #5
    Serkan006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eger kuulumda zorluk ceken arkadas olursa yazsin yardimci olurum.Kurdukdan sonra ,nimbuz icin bi kayit yapin sonra yonergeleri takip edin msn adresinizi parolanizi yazin kaydedin ve acin bakin farka..
    Eywallah Toprağım
    Kurdum Ama Kayıtla Şimdi Uğraşamıyacağım Teşekkürler ++
  • 27-09-2010, 22:56:22
    #6
    kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5800 da bu programı kullanıyorum. Pcye kurulduğunu bilmiyordum. Eğer msn sorun yaratırsa alternatif olarak kullanırım.
    Evet bende iphone da kullaniyordum,az once aklima geldi yukledim pc ye butun kisilerin engeli kalkti ve hersey normale dondu..Oh cektim yani msn den farki yok ,eksigi hic yok fazlasi var.

    Her turlu aim gmail face gibi cesitli msn hesaplarinizi kaydedebiliyor sunuz isterseniz telefonla arama ozelligi bile var yani. Msn de sorunlar ile bogusmakdansa bu iyi , seside hosuma gitti,msnin o sesinden sonra bunu duymak daha bi iyi geldi sanki .
  • 27-09-2010, 23:01:31
    #7
    indirdim kurdum :9 tşk
  • 01-10-2010, 10:02:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bende kurdum kişi listesi boş. hepsini tek tek mi ekliyeceğim şimdi diğer kişileri ?