5800 da bu programı kullanıyorum. Pcye kurulduğunu bilmiyordum. Eğer msn sorun yaratırsa alternatif olarak kullanırım.
Evet bende iphone da kullaniyordum,az once aklima geldi yukledim pc ye butun kisilerin engeli kalkti ve hersey normale dondu..Oh cektim yani msn den farki yok ,eksigi hic yok fazlasi var.
Her turlu aim gmail face gibi cesitli msn hesaplarinizi kaydedebiliyor sunuz isterseniz telefonla arama ozelligi bile var yani. Msn de sorunlar ile bogusmakdansa bu iyi , seside hosuma gitti,msnin o sesinden sonra bunu duymak daha bi iyi geldi sanki .