Serkan006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eger kuulumda zorluk ceken arkadas olursa yazsin yardimci olurum.Kurdukdan sonra ,nimbuz icin bi kayit yapin sonra yonergeleri takip edin msn adresinizi parolanizi yazin kaydedin ve acin bakin farka..
Eywallah Toprağım
Kurdum Ama Kayıtla Şimdi Uğraşamıyacağım Teşekkürler ++