başka pcdeki konuşmalar!!!
7
●1.252
- 20-07-2007, 22:15:09Msn messenger bölümü değil mi burası ben sadece birşey sordum ark. eğer böyle bir şans varsa kullanmam gerekiyor diye...Coder By HayaLeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2007, 22:25:05Arkadaş üçüncü şahısların msn loglarını almak istememiş, kendi hesabına giren ücüncü şahısların msn listesindeki konuşmalarını öğrenip öğrenemeyeceğini sormuş sanırım. Önceden avatar ve nickler her bilgisayarda açılışta değişiyordu şuan nereden girilirse girilsin avatar ve nickler değişmiyor aslında konuşmaların loglarıda buna benzer donanımsal olarak mümkün ama şu haliyle öğrenilemez.
Üstteki arkadaşında dediği gibi eğer mahkemelik olursan microsofttan resmi yollarla bu loglar alınabilir. Aksi halde alınamaz diye biliyorum. - 20-07-2007, 22:29:24yazdıkların okunmuyor.. bbbbbRapustad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlarına sorabilirsn
veya mahkemelik bişi varsa mahkemeye microsofttan istetebilirsin..