• 19-07-2007, 17:59:21
    #1
    ark. lar mesela benim msnime birisi kendi pcsinden girdi ve msnimdekilerle konuştu ben bu konuşmaları nasıl bulabilirim.Bunun bir programı varmı acaba...
  • 19-07-2007, 20:12:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    maalsef arkadaşlarına sorabilirsn veya mahkemelik bişi varsa mahkemeye microsofttan istetebilirsin..

    çünkü mantıken imkansız msn konuşmaları microsoft'ta oluyor bildiğim kadarı ile loglar yüzünden msn plus filan da kullanıyor olabilir
  • 19-07-2007, 22:39:37
    #3
    Hack olaylarıyla olabilir onlarda forumumuzda kesinlikle yasak başka yolu yok.
  • 20-07-2007, 01:00:29
    #4
    dostum burası hack sitesine benziyomu acaba ?
  • 20-07-2007, 04:52:00
    #5
    ben site heklemek istiyorum bi siteyi parçalayıp bomblamak istiyorum yardımcı olabilirmisiniz?
  • 20-07-2007, 22:15:09
    #6
    Coder By HayaLeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum burası hack sitesine benziyomu acaba ?
    Msn messenger bölümü değil mi burası ben sadece birşey sordum ark. eğer böyle bir şans varsa kullanmam gerekiyor diye...
  • 20-07-2007, 22:25:05
    #7
    Arkadaş üçüncü şahısların msn loglarını almak istememiş, kendi hesabına giren ücüncü şahısların msn listesindeki konuşmalarını öğrenip öğrenemeyeceğini sormuş sanırım. Önceden avatar ve nickler her bilgisayarda açılışta değişiyordu şuan nereden girilirse girilsin avatar ve nickler değişmiyor aslında konuşmaların loglarıda buna benzer donanımsal olarak mümkün ama şu haliyle öğrenilemez.

    Üstteki arkadaşında dediği gibi eğer mahkemelik olursan microsofttan resmi yollarla bu loglar alınabilir. Aksi halde alınamaz diye biliyorum.
  • 20-07-2007, 22:29:24
    #8
    Rapustad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msn messenger bölümü değil mi burası ben sadece birşey sordum ark. eğer böyle bir şans varsa kullanmam gerekiyor diye...
    yazdıkların okunmuyor.. bbbbb