Konu
başka pcdeki konuşmalar!!!
20-07-2007, 22:29:24
#8
webkit
Rapustad adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Msn messenger bölümü değil mi burası ben sadece birşey sordum ark. eğer böyle bir şans varsa kullanmam gerekiyor diye...
yazdıkların okunmuyor..
bbbbb