Rapustad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Msn messenger bölümü değil mi burası ben sadece birşey sordum ark. eğer böyle bir şans varsa kullanmam gerekiyor diye...
yazdıkların okunmuyor.. bbbbb