Konu
başka pcdeki konuşmalar!!!
19-07-2007, 20:12:35
#2
Simasher
Üyeliği durduruldu
maalsef
arkadaşlarına sorabilirsn
veya mahkemelik bişi varsa mahkemeye microsofttan istetebilirsin..
çünkü mantıken imkansız msn konuşmaları microsoft'ta oluyor bildiğim kadarı ile loglar yüzünden msn plus filan da kullanıyor olabilir