maalsef arkadaşlarına sorabilirsn veya mahkemelik bişi varsa mahkemeye microsofttan istetebilirsin..

çünkü mantıken imkansız msn konuşmaları microsoft'ta oluyor bildiğim kadarı ile loglar yüzünden msn plus filan da kullanıyor olabilir