• 30-05-2010, 01:47:38
    #1
    Merhaba,

    msn'de nick kısmına semboller kullanamıyorum. Mesela nickimin yanında yandaki ヅ sembolü kullanmak istiyorum fakat olmuyor.. Halbuki bunu başka arkadaşlarım kullanıyor msnde. Sorun benden mi kaynaklanıyor diye şifremi bu sembolu kullanan arkadaşıma verdimonlarda da aynı sorun oluyor. Acaba daha önce başına gelen var mı ?
  • 30-05-2010, 01:52:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Valla arkadaşım başıma öyle bişey gelmedi ama benim de sorunum var :/ Media Playerda müzik çaldığı halde msn'de göstermiyor :S
  • 30-05-2010, 01:55:11
    #3
    Senin sorunun daha önce başıma gelmişti.. Sanırım msn versiyonu ya da media player versiyonu eski olduğu için olabilir. Ama senin sorunun halletmek kolay. Msn için eklentiler var onları yükleyince bu sorun ortadan kalkıyor..
  • 30-05-2010, 01:59:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    mavicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin sorunun daha önce başıma gelmişti.. Sanırım msn versiyonu ya da media player versiyonu eski olduğu için olabilir. Ama senin sorunun halletmek kolay. Msn için eklentiler var onları yükleyince bu sorun ortadan kalkıyor..
    Hımm...
    Teşekkür ederim, inşallah sen de halledersin sorununu