Merhaba,
msn'de nick kısmına semboller kullanamıyorum. Mesela nickimin yanında yandaki ヅ sembolü kullanmak istiyorum fakat olmuyor.. Halbuki bunu başka arkadaşlarım kullanıyor msnde. Sorun benden mi kaynaklanıyor diye şifremi bu sembolu kullanan arkadaşıma verdimonlarda da aynı sorun oluyor. Acaba daha önce başına gelen var mı ?